قبل از مطالعه قوانین و شرایط کار و نحوه استفاده از محصولات و خدمات هیچ مشترکی حق خرید و فروش محصولات و خدمات سامانه را ندارد.
توضیحات در بخش "چگونه کسب درآمد کنیم؟"
هرگونه فعالیت مخالف با قوانین و مقررات منجر به فسخ قرارداد با مشاورین میگردد.
تمامی مشترکین ملزم به رعایت قوانین و مقررات جاری می باشند.
تبعات ناشی از عدم توجه به قوانین به عهده خود فرد متخطی می باشد.
قوانین و مقررات 1- خرید بیشتر از نیاز و احتکار کالا و خدمات ممنوع می باشد.عبارت است از نگهداری کالا به صورت عمده با تشخیص مرجع ذیصلاح و امتناع از عرضه آن به قصد گرانفروشی یا اضرار به جامعه پس از خرید
2- مشتریان صرفا می بایست در صورت نیاز برای خود و یا دوستان از محصولات خریداری نمایند.
3- پس از خرید به هیچ عنوان کالا و خدمات قابل استرداد نمی باشد.
4- مشاورین میبایست در صورت تمایل به همکاری نهایت پس از یک هفته از درخواست قرارداد و مدارک و ضمانت نامه های خود را به آدرس مجموعه ارسال نمایند.
5- عدم ارسال مدارک مورد نظر در مدت زمان تعیین شده به منزله انصراف از ادامه همکاری می باشد و مشاور حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده است.
6- هرگونه ایجاد انگیزه اغواگرایانه بر مبنای اجبار در خرید و فروش جهت سود بیشتر و یا احتکار و یا دادن وعده و وعید تخلف محسوب میگردد.
7- هیچ گونه محدودیتی جهت شروع همکاری با سامانه وجود ندارد. مراجعه به بخش چگونه کسب درآمد کنیم.
8- دریافت وجه مازاد بر عرف به عناوین مختلف جهت خرید محصولات و خدمات برای دیگران ممنوع میباشد.
9- در صورت تهیه محصولات و خدمات جهت بازاریابی حتما از بازار فروش خود اطمینان حاصل نمایید.
10- هنگام مشاوره و فروش تمامی امکانات واقعی محصول و خدمت را توضیح دهید و از درک فرد اطمینان حاصل کنید.
ماده : تعریف و اصطلاحات
الف- رقابت: به هر گونه اقدامات و اعمالی که منتج به تقابل منافع می شود.
ب- عمل رقابتی: در صورتی که همکار استارتاپ حین همکاری با کسب و کار یا پس از قطع همکاری اقدام به تأسیس کسب و کاری مشابه کسب و کار پیشین نماید، و منجر به تقابل منافع گردد، گویی عمل رقابتی مندرج در این قرارداد تحقق یافته است.
پ- اسرار تجاری: به تمامی اسناد، اطلاعات و داده هایی که حین فعالیت استخدامی همکار در اختیارش بوده است.
ماده : موضوع قرارداد
موضوع قرارداد عبارت است از تعهد یکجانبه نسبت به عدم رقابت و پیشگیری از تقابل منافع همکار مستخدم در استارتاپ با کسب و کار مزبور می باشد
ماده : تعهدات همکار
1- همکار متعهد می گردد که در صورت قطع همکاری با استارتاپ موضوع این قرارداد، همچنان بر مبنای اصل عدم رقابت نسبت به عدم برپایی کسب و کاری مشابه و بهره گیری از اسرار و اطلاعاتی که در مدت فعالیت خویش در کسب و کار موضوع این قرارداد بدست آورده، سوء استفاده و وارد رقابت ناسالم نشود. در غیر اینصورت مسئول جبران خسارات و زیان های وارده به شخص کارفرما و مجموعه استارتاپ می باشد؛
2- همکار متعهد می گردد در صورت خروج از استارتاپ و ایجاد کسب و کار خویش، هیچ گونه تلاشی برای استخدام پرسنل کسب و کار موضوع این قرارداد نداشته باشد؛
همکار متعهد می گردد در صورتی که شروع فعالیت با شرکتی دیگر و یا اقدام به تأسیس کسب و کاری با محوریت کسب و کار موضوع این قرارداد ولیکن با رعایت اصل عدم رقابت، اقدام نماید، نبایست اقدامی تبلیغاتی و انگیزشی در جهت تشویق پرسنل کسب و کار موضوع این قرارداد در جهت ترک شرکت نمایند؛
3- همکار متعهد می گردد در صورت تأسیس کسب و کار خویش، هیچ گونه سوء استفاده از اطلاعات مشتریان و سرمایه گذاران کسب و کار موضوع این قرارداد نداشته باشد؛
4- در صورت هر اقدامی مبنی بر اصل عدم رقابت بنا به تشخیص مدیریت و گواه همکاران قرارداد کاری با همکار مشاور فسخ میگردد و وی حق هرگونه ادعا و حق و حقوقی را از خودسلب مینماید.
5- به هنگام امضای قرارداد حاضر، شخص همکار با آگاهی کامل نسبت به شرح وظایف، اختیارات و مسئولیت خویش اقدام به امضای این قرارداد می نماید و ادعای جهل به برخی مفاد آن رافع مسئولیت نیست؛
رویههای بازگرداندن کالا و خدمات در پاساژ اینترنتی آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای پاساژ بوده است و پاساژ در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. باوجوداین ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفتهشده است. با توجه به گستردگی گروههای کالای ارائهشده در وبسایت پاساژ، کلیه محصولاتی که باید ازنظر فیزیکی سالم به دست مصرفکننده برسند و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند. همچنین اقلامی که بهعنوان هدیه از طرف پاساژ همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درجشدهاند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.
برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، پاساژ اینترنتی 7 روز فرصت برای بازگشت در نظر گرفته است.
لطفاً توجه داشته باشید:
باز کردن جعبه و مخدوش کردن کالاها و یا ثبت شماره سریال کارت در سامانه و انتقال اعتبار آگهی و ثبت بن اعتبار آزادشده غیرقابل استرداد میباشند .و شامل 7 روز مهلت تست و مرجوع نمیباشند.
- در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، ازنظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
به دلیل ماهیت متفاوت کارت هدیه جشنواره ، خریداری کارت هدیه مشمول هیچیک از شرایط درجشده در این صفحه نیست.
شرایط بازگرداندن کالا وخدمات
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟ اگر کالای خریداریشده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به پاساژ اینترنتی اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی با فاکتور خرید خود به پاساژ اینترنتی بازگردانده شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حملونقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قیدشده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
- اگر کالای خریداریشده ازنظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد.
- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش پاساژ اینترنتی از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابلمشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درجشده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفادهنشده باشد.
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ازآنجاکه ممکن است در پارهای جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درجشده در وبسایت است.
- درصورتیکه امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- درصورتیکه امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پاساژ اینترنتی بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- اگر کالای خریداریشده، آسیبدیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش پاساژ اینترنتی از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پاساژ اینترنتی بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفادهنشده باشد.
توجه بند 2: ازآنجاکه پاساژ اینترنتی یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفاً متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر باهدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشها پاساژ اینترنتی (شماره تلفن فروشگاه) اطلاع داده شود.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
- با استناد به "توجه بند 1" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تائید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفادهنشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروختهشده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی نمیتوانند باز پس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی دربسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
- اگر در اثر حملونقل، آسیبدیدگی ایجادشده باشد.
- آسیبدیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش پاساژ اینترنتی اطلاع داده شود.
- با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حملونقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حملونقل است و پاساژ اینترنتی تنها در صورت تائید شرکت حملکننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پاساژ اینترنتی بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- کالای آسیبدیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورتجلسه رسمی شرکت حملکننده و فاکتور به خدمات پس از فروش پاساژ اینترنتی ارسال شود.
- درصورتیکه آسیب، در لحظه قابلمشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به پاساژ اینترنتی بازگردانده شود.
توجه:
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، درصورتیکه کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بهصورت امانت نزد پاساژ اینترنتی در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت پاساژ اینترنتی در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی - اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت پاساژ اینترنتی، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و پاساژ اینترنتی مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین پاساژ اینترنتی مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهمشده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
- درصورتیکه عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه پاساژ اینترنتی در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
- در صورت تائید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تأمین یا تولیدکننده، حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور امکان هماهنگی برگشت و سرویس به مشتری وجود دارد.
- پاساژ اینترنتی نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط ( نمایندگیها و تأمینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
- در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل دادهشده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند. هرگونه درخواستی از طرف مشتری تنها پس از تائید و اعلام نظر کارشناسان پاساژ اینترنتی و کارشناسان شرکت تأمینکننده قابلپیگیری خواهد بود.
کالا را چطور ارسال کنید؟ - لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش پاساژ اینترنتی جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود بهخوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
-در صورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس پشتیبانی تیکت کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
- اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان پاساژ اینترنتی امکان تست آن را داشته باشند.
- درصورتیکه ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا بهغیراز پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای شرکت، پس از تائید خدمات پس از فروش بهحساب مشتری واریز میشود.
ازآنجاکه واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان عکس و تصویری از رسید تهیه و آن را به آدرس پشتیبانی تیکت کنید.
- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با پاساژ اینترنتی تماس بگیرید.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
استان تهران - شهر تهران – آدرس دفتر مرکزی
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟ - اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیبدیدگی ظاهری، به تائید کارشناسان خدمات پس از فروش پاساژ اینترنتی برسد، هزینههای ارسال به عهده پاساژ اینترنتی است.
-
برای واریز هزینه پست بهحساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت پاساژ اینترنتی ارسال شود.همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس پشتیبانی تیکت شود - در صورت انصراف از خرید، یا تائید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پاساژ اینترنتی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟ -کارشناسان خدمات پس از فروش پاساژ اینترنتی ایرادهای اعلامشده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. در صورت تائید ایراد و آسیب فیزیکی توسط کارشناسان پاساژ اینترنتی، درصورتیکه فروشندهی کالا پاساژ اینترنتی باشد، کالا تعویض خواهد شد و مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگر جایگزین کند، ولی درصورتیکه فروشنده، پاساژ اینترنتی نباشد، امکان تعویض وجود ندارد و مبلغ بهحساب مشتری مرجوع میشود.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ پاساژ اینترنتی بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را بهحساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درجشده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، پاساژ اینترنتی تفاوت را بهحساب مشتری واریز میکند.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، بههیچعنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و پاساژ اینترنتی در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درجشده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط پاساژ اینترنتی، بسته به نوع محصول و مشکل اعلامشده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بهطور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
- کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملها و رویههای ابلاغ شده توسط شرکتهای تولیدکننده و یا نمایندگیهای مجاز محصولات و کالاهای ارائهشده در سایت پاساژ اینترنتی هستند، لذا علیرغم تصور آنکه تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) میتواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویههای تست زمانبر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگیهای مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا بهطور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفتهشده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
- از هنگامیکه وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ بهحساب مشتری واریز خواهد شد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش پاساژ اینترنتی است.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟ از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
- با شماره تلفن خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
- یا به پشتیبانی آنلاین با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است.